• ADitude

  • Using Data to Inspire Extraordinary AD Creative
  • De: Peter Daboll
  • Narrado por: Doug Philip
  • Duração: 4 horas e 40 minutos

Assine e ganhe 30% de desconto neste título

R$ 19,90 /mês

R$ 19,90/mês após o teste gratuito de 30 dias. Cancele a qualquer momento.
Curta mais de 100.000 títulos de forma ilimitada.
Ouça quando e onde quiser, mesmo sem conexão
Sem compromisso. Cancele grátis a qualquer momento.
ADitude  Por  capa

ADitude

De: Peter Daboll
Narrado por: Doug Philip
Teste grátis por 30 dias

R$ 19,90/mês após o teste gratuito de 30 dias. Cancele a qualquer momento.

Compre agora por R$ 38,99

Compre agora por R$ 38,99

Pagar usando o cartão terminado em
Ao confirmar sua compra, você concorda com as Condições de Uso da Audible e a Política de Privacidade da Amazon. Impostos, quando aplicável. PRECISA SER AJUSTADO

Sinopse

At last, a book that puts ad creative in its proper place to drive brand success. ADitude empowers and advises advertisers and agencies to leverage the data to unleash creative power, impact brand performance, and out market the competition. Written by Peter Daboll, one of the leading minds in ad creative measurement, ADitude discusses how using data effectively throughout every stage of the creative process produces ads that consumers choose to view from beginning to end, rather than ignore.

Daboll draws from his vast experience, exploring lessons learned throughout advertising history to present day, identifying obsolete rules that wrongly guide many marketers, while warning against modern-day modeling pitfalls. ADitude shows the difference between testing and guessing, and why experimentation is always better than relying on assumptions that lure marketers into dangerous ROI traps. Daboll's logical recommendations for an iterative versus sequential approach to measuring creative effectiveness guarantees maximum impact for any ad or campaign.

©2015 Peter Daboll (P)2015 Peter Daboll

Mais do mesmo

Mais desse narrador

O que os ouvintes dizem sobre ADitude

Nota média dos ouvintes. Apenas ouvintes que tiverem escutado o título podem escrever avaliações.

Avaliações - Selecione as abas abaixo para mudar a fonte das avaliações.