• Branding Basics for Small Business, 2nd Edition

  • How to Create an Irresistible Brand on Any Budget
  • De: Maria Ross
  • Narrado por: Maria Ross
  • Duração: 4 horas e 58 minutos

Assine e ganhe 30% de desconto neste título

R$ 19,90 /mês

R$ 19,90/mês após o teste gratuito de 30 dias. Cancele a qualquer momento.
Curta mais de 100.000 títulos de forma ilimitada.
Ouça quando e onde quiser, mesmo sem conexão
Sem compromisso. Cancele grátis a qualquer momento.
Branding Basics for Small Business, 2nd Edition  Por  capa

Branding Basics for Small Business, 2nd Edition

De: Maria Ross
Narrado por: Maria Ross
Teste grátis por 30 dias

R$ 19,90/mês após o teste gratuito de 30 dias. Cancele a qualquer momento.

Compre agora por R$ 38,99

Compre agora por R$ 38,99

Pagar usando o cartão terminado em
Ao confirmar sua compra, você concorda com as Condições de Uso da Audible e a Política de Privacidade da Amazon. Impostos, quando aplicável. PRECISA SER AJUSTADO

Sinopse

In Branding Basics for Small Business, marketing expert Maria Ross shares real-life examples and expert interviews to show how organizations of any size can create a winning brand. Small businesses, start-ups, and nonprofits enviously watch the big guys create tribes of loyal followers. How do they do it? What can time- and resource-strapped organizations learn from them?

The secret is starting with a strong brand strategy, which goes far beyond a logo. Brand is your core promise, personality, and reason for being. Effective branding is not about how much money you spend but how clearly and consistently you communicate the right message through everything you do. This book reveals a simple 10-question process to build a strong brand strategy and bring it to life so you can:

  • Generate buzz and loyalty with the right customers, clients, or donors
  • Make smarter, more cost-effective marketing decisions
  • Stand out from the crowd and grow your business

©2014 NorLights Press (P)2017 Spoken Word Inc

Mais do mesmo

O que os ouvintes dizem sobre Branding Basics for Small Business, 2nd Edition

Nota média dos ouvintes. Apenas ouvintes que tiverem escutado o título podem escrever avaliações.

Avaliações - Selecione as abas abaixo para mudar a fonte das avaliações.