CARE for Your Clients Audiolivro Por David S. Harrison capa

CARE for Your Clients

Three Steps to Building a Great Brand Around Client Experience

Amostra

Assine e ganhe 30% de desconto neste título

R$ 19,90 /mês

Teste grátis por 30 dias
R$ 19,90/mês após o teste gratuito de 30 dias. Cancele a qualquer momento.
Curta mais de 100.000 títulos de forma ilimitada.
Ouça quando e onde quiser, mesmo sem conexão
Sem compromisso. Cancele grátis a qualquer momento.

CARE for Your Clients

De: David S. Harrison
Narrado por: David Harrison
Teste grátis por 30 dias

R$ 19,90/mês após o teste gratuito de 30 dias. Cancele a qualquer momento.

Compre agora por R$ 51,99

Compre agora por R$ 51,99

Confirmar a compra
Pagar usando o cartão terminado em
Ao confirmar sua compra, você concorda com as Condições de Uso da Audible e a Política de Privacidade da Amazon. Impostos, quando aplicável. PRECISA SER AJUSTADO
Cancelar

Sobre este áudio

CARE for your Clients offers a three-step approach to providing clients with an exceptional experience, so you can boost your brand.

Great client experience is delivered by people who believe in what they’re doing. Brand convergence – the ability to align the corporate brand and personal brands of employees – is one way to instill loyalty in clients.

But client experience must be created in a thoughtful and consistent manner. CARE provides guidelines for employees to create small, consistent, and positive actions through communication, attention, responsiveness, and excellence.
Get answers to questions such as:
How do you differentiate your business from the competition?

What specific steps will convert clients into loyal fans?

How do you build and reinforce your brand through customer service?

Based on the author’s experience in various marketing, sales, and client account management leadership roles in a large engineering and construction company, this guide highlights how to think about customer service in new ways to enrich the client experience.

©2024 David S. Harrison (P)2025 David S. Harrison
Desenvolvimento de Negócios e Empreendedorismo Marketing e Vendas

O que os ouvintes dizem sobre CARE for Your Clients

Nota média dos ouvintes. Apenas ouvintes que tiverem escutado o título podem escrever avaliações.

Avaliações - Selecione as abas abaixo para mudar a fonte das avaliações.