Discredited Audiolivro Por Lauren Schudde, Huriya Jabbar, Kevin J. Dougherty - foreword capa

Discredited

Power, Privilege, and Community College Transfer

Incluído em sua assinatura mensal (esse título só pode ser escutado após o lançamento)

R$ 19,90 /mês

Pré-venda: Ouvir com teste grátis
R$ 19,90/mês após o teste gratuito de 30 dias. Cancele a qualquer momento.
Desfrute de forma ilimitada deste título e de uma coleção de mais de 100.000 outros
Escute quando e onde quiser, inclusive offline
Sem compromisso. Cancele quando quiser.

Discredited

De: Lauren Schudde, Huriya Jabbar, Kevin J. Dougherty - foreword
Narrado por: Rebecca Lam
Pré-venda: Ouvir com teste grátis

Depois de 30 dias, R$ 19,90/mês. Cancele quando quiser.

Pré-compre agora por R$ 23,99

Pré-compre agora por R$ 23,99

Confirmar a pré-compra
Pagar usando o cartão terminado em
Ao confirmar sua compra, você concorda com as Condições de Uso da Audible e a Política de Privacidade da Amazon. Impostos, quando aplicável. PRECISA SER AJUSTADO
Cancelar

Sobre este áudio

In Discredited, education scholars Lauren Schudde and Huriya Jabbar illuminate the successes and failures of the systems that support student transfer among postsecondary institutions. Schudde and Jabbar show how the decentralized, bureaucracy-ridden, and often confusing process undermines equity and access in higher education. They illustrate how transfer success is closely tied to how educational institutions disseminate information about credit portability, especially for vertical transfer between community colleges and destination universities, in which prospective transfer students often confront hidden curricula and unfounded biases.

This work is grounded in hundreds of interviews, data from a longitudinal study, and a synthesis of five decades of research. Schudde and Jabbar use strategic action fields, a framework that considers how rules and norms are maintained in an existing power structure, to examine the political–ecological contexts in which transfer-intending students and transfer-related college personnel interact within and across organizations. They frame transfer policy as a complex public higher education issue.

Schudde and Jabbar call for transfer reform and offer insight into how transfer outcomes could be improved through better transparency, centralized policy, and even government intervention.

©2024 The President and Fellows of Harvard College (P)2024 Tantor Media

O que os ouvintes dizem sobre Discredited

Nota média dos ouvintes. Apenas ouvintes que tiverem escutado o título podem escrever avaliações.

Avaliações - Selecione as abas abaixo para mudar a fonte das avaliações.