• Go Luck Yourself

  • 40 Ways to Stack the Odds in Your Brand’s Favour
  • De: Andy Nairn
  • Narrado por: Neil Glasgow
  • Duração: 5 horas e 3 minutos

Assine e ganhe 30% de desconto neste título

R$ 19,90 /mês

R$ 19,90/mês após o teste gratuito de 30 dias. Cancele a qualquer momento.
Curta mais de 100.000 títulos de forma ilimitada.
Ouça quando e onde quiser, mesmo sem conexão
Sem compromisso. Cancele grátis a qualquer momento.
Go Luck Yourself  Por  capa

Go Luck Yourself

De: Andy Nairn
Narrado por: Neil Glasgow
Teste grátis por 30 dias

R$ 19,90/mês após o teste gratuito de 30 dias. Cancele a qualquer momento.

Compre agora por R$ 51,99

Compre agora por R$ 51,99

Pagar usando o cartão terminado em
Ao confirmar sua compra, você concorda com as Condições de Uso da Audible e a Política de Privacidade da Amazon. Impostos, quando aplicável. PRECISA SER AJUSTADO

Sinopse

Luck is a four-letter-word in business circles. But the truth is that fortune plays a part in every success story - and every failure. 

In Go Luck Yourself, one of the world’s leading brand strategists explains how a hunting trip led to the invention of VELCRO®. How a little mermaid inspired a famous campaign for Amazon. How a stolen rabbit spurred on Walt Disney. And more importantly, how you can stack the odds in your brand’s favour.

Andy Nairn draws on everything from architecture to zoology, as well as almost 30 years working with some of the most successful companies on the planet, to provide a series of thought-provoking strategies that will help anyone responsible for building a brand.

He’ll show you how to uncover your organisation’s hidden treasures. How to spot opportunities in unexpected places. How to turn misfortune into good fortune. And how to practise being lucky, every day.

©2021 Harriman House (P)2021 Harriman House

Mais do mesmo

O que os ouvintes dizem sobre Go Luck Yourself

Nota média dos ouvintes. Apenas ouvintes que tiverem escutado o título podem escrever avaliações.

Avaliações - Selecione as abas abaixo para mudar a fonte das avaliações.