• How to Market and Sell Your Online Course in Udemy

  • Tips and Tricks on Making Money Teaching an Online Course
  • De: Smart Reads
  • Narrado por: Richard Andrews
  • Duração: 1 hora e 2 minutos

Assine e ganhe 30% de desconto neste título

R$ 19,90 /mês

R$ 19,90/mês após o teste gratuito de 30 dias. Cancele a qualquer momento.
Curta mais de 100.000 títulos de forma ilimitada.
Ouça quando e onde quiser, mesmo sem conexão
Sem compromisso. Cancele grátis a qualquer momento.
How to Market and Sell Your Online Course in Udemy  Por  capa

How to Market and Sell Your Online Course in Udemy

De: Smart Reads
Narrado por: Richard Andrews
Teste grátis por 30 dias

R$ 19,90/mês após o teste gratuito de 30 dias. Cancele a qualquer momento.

Compre agora por R$ 17,99

Compre agora por R$ 17,99

Pagar usando o cartão terminado em
Ao confirmar sua compra, você concorda com as Condições de Uso da Audible e a Política de Privacidade da Amazon. Impostos, quando aplicável. PRECISA SER AJUSTADO

Sinopse

Got an awesome Udemy course you want to share with the world? This book is here to help you reach a wider audience today. As fantastic as your course is, it's not going to sell unless you know how to market it. It's one thing to teach something you love, but to be a success, you have to be an ace lecturer and even better marketer. In this book, you'll learn:

  • Why marketing is so important
  • What marketing actually is
  • How to use market research to reach your audience
  • How to boost sales and make money with your marketing efforts
  • How to turn Facebook into a marketing weapon
  • How you can apply all of this in your Udemy course and more!

If you've got your course then get ready to start making money out of your passion through marketing.

©2017 Smart Reads (P)2017 Smart Reads

O que os ouvintes dizem sobre How to Market and Sell Your Online Course in Udemy

Nota média dos ouvintes. Apenas ouvintes que tiverem escutado o título podem escrever avaliações.

Avaliações - Selecione as abas abaixo para mudar a fonte das avaliações.