• Marketing Matters

  • Top Ten Tips to Achieve Discoverability in the New World of Publishing
  • De: Cassandra Carr
  • Narrado por: Paul Holbrook
  • Duração: 1 hora e 10 minutos

Assine e ganhe 30% de desconto neste título

R$ 19,90 /mês

R$ 19,90/mês após o teste gratuito de 30 dias. Cancele a qualquer momento.
Curta mais de 100.000 títulos de forma ilimitada.
Ouça quando e onde quiser, mesmo sem conexão
Sem compromisso. Cancele grátis a qualquer momento.
Marketing Matters  Por  capa

Marketing Matters

De: Cassandra Carr
Narrado por: Paul Holbrook
Teste grátis por 30 dias

R$ 19,90/mês após o teste gratuito de 30 dias. Cancele a qualquer momento.

Compre agora por R$ 17,99

Compre agora por R$ 17,99

Pagar usando o cartão terminado em
Ao confirmar sua compra, você concorda com as Condições de Uso da Audible e a Política de Privacidade da Amazon. Impostos, quando aplicável. PRECISA SER AJUSTADO

Sinopse

Cassandra Carr, an author of more than 40 works who also has 15 years of marketing experience and an MBA, offers writers 10 tips for marketing in the new age of publishing. The book is written in a concise, easy-to-understand format aimed at either beginning writers or any writer who struggles with marketing and promoting themselves and their books.

  • Tip #1: Understand branding and platform and the differences between them
  • Tip #2: Know what to do BEFORE your book launches
  • Tip #3: Know what to do AT and AFTER your book launch
  • Tip #4: Make a decision about blogging, touring, and hopping
  • Tip #5: Publish as frequently as you’re reasonably able to
  • Tip #6: Be a good citizen
  • Tip #7: Use social media and author pages to your advantage
  • Tip #8: Make your website and newsletter work for you
  • Tip #9: Create a marketing plan and actually use it
  • Tip #10: Don’t stop marketing yourself or your books

If the idea of promotion leaves you in a cold sweat, let an author who's been there and has the track record to prove it guide you on the simplest path to discoverability.

©2013-2014 Cassandra Carr (P)2014 Cassandra Carr

O que os ouvintes dizem sobre Marketing Matters

Nota média dos ouvintes. Apenas ouvintes que tiverem escutado o título podem escrever avaliações.

Avaliações - Selecione as abas abaixo para mudar a fonte das avaliações.