• Success Rate Marketing

  • How Small Businesses Can Leverage KPIs and Stop Losing Money
  • De: Brandon Doyle
  • Narrado por: Marshall Saunders
  • Duração: 5 horas e 2 minutos

Assine e ganhe 30% de desconto neste título

R$ 19,90 /mês

R$ 19,90/mês após o teste gratuito de 30 dias. Cancele a qualquer momento.
Curta mais de 100.000 títulos de forma ilimitada.
Ouça quando e onde quiser, mesmo sem conexão
Sem compromisso. Cancele grátis a qualquer momento.
Success Rate Marketing  Por  capa

Success Rate Marketing

De: Brandon Doyle
Narrado por: Marshall Saunders
Teste grátis por 30 dias

R$ 19,90/mês após o teste gratuito de 30 dias. Cancele a qualquer momento.

Compre agora por R$ 51,99

Compre agora por R$ 51,99

Pagar usando o cartão terminado em
Ao confirmar sua compra, você concorda com as Condições de Uso da Audible e a Política de Privacidade da Amazon. Impostos, quando aplicável. PRECISA SER AJUSTADO

Sinopse

To even the best business owners, marketing often feels like a big bet - the kind where you don’t know the odds or even what happens when you play. And a bad bet is dangerous for everyone. Marketing missteps for big companies go viral, but small businesses that waste money on a bad campaign or halfhearted ads might burn through their resources and sacrifice years of growth. 

But what if you could turn marketing into an investment, rather than an expense or gamble? 

In Success Rate Marketing: How Small Businesses Can Leverage KPIs and Stop Losing Money, you’ll learn how to build marketing best practices into the core of your company. Author Brandon Doyle takes you through marketing methods that actually offer a return on your investments and -most importantly - shows you how to measure their successes, so you can be sure you’re maximizing your results.

©2019 Brandon Doyle (P)2019 Brandon Doyle

O que os ouvintes dizem sobre Success Rate Marketing

Nota média dos ouvintes. Apenas ouvintes que tiverem escutado o título podem escrever avaliações.

Avaliações - Selecione as abas abaixo para mudar a fonte das avaliações.