• The Ultimate Journeyman Electrician Exam Study Guide

  • Practice Test Questions & Code Book Navigation Strategies—PDF Included
  • De: Ted J. Matthews, Roy Cole
  • Narrado por: Jim Rising
  • Duração: 4 horas e 37 minutos

Assine e ganhe 30% de desconto neste título

R$ 19,90 /mês

R$ 19,90/mês após o teste gratuito de 30 dias. Cancele a qualquer momento.
Curta mais de 100.000 títulos de forma ilimitada.
Ouça quando e onde quiser, mesmo sem conexão
Sem compromisso. Cancele grátis a qualquer momento.
The Ultimate Journeyman Electrician Exam Study Guide  Por  capa

The Ultimate Journeyman Electrician Exam Study Guide

De: Ted J. Matthews, Roy Cole
Narrado por: Jim Rising
Teste grátis por 30 dias

R$ 19,90/mês após o teste gratuito de 30 dias. Cancele a qualquer momento.

Compre agora por R$ 38,99

Compre agora por R$ 38,99

Pagar usando o cartão terminado em
Ao confirmar sua compra, você concorda com as Condições de Uso da Audible e a Política de Privacidade da Amazon. Impostos, quando aplicável. PRECISA SER AJUSTADO

Sinopse

What's included?

  • Introduction
  • Exam preparation 
  • Tips and tricks

Chapter one—"General"

  • Definitions 

Chapter two—"Wiring and Protection"

  • Service calculation
  • Grounding and bonding

Chapter three—"Wiring Methods and Materials"

  • Parallel conductors
  • Conductor’s filling, ampacity, and material
  • Outlet, pull, and junction boxes

Chapter four—"Equipment for General Use"

  • Motors, generators, and transformers

Chapter five—"Special Occupancies"

Chapter six—"Special Equipment"

  • Storage batteries

Chapter seven—"Special Conditions"

  • Photovoltaic systems

Chapter eight—"Communications Systems"

  • Plenum communication cables

Chapter nine—"Basic Electrical Calculations"

This review of the Journeyman exam focuses on walking through practice questions and teaching the student how to navigate the code book properly.

One of the main reasons students fail this test is because of incorrect use of the code book. They struggle to find answers quickly and then inevitably run out of time. This guide will make sure you are fully prepared for the exam with a deep understanding of the code book so you can find answers in the test quickly and with ease.

PLEASE NOTE: When you purchase this title, the accompanying PDF will be available in your Audible Library along with the audio.

©2022 Ted J. Matthews (P)2022 Ted J. Matthews

O que os ouvintes dizem sobre The Ultimate Journeyman Electrician Exam Study Guide

Nota média dos ouvintes. Apenas ouvintes que tiverem escutado o título podem escrever avaliações.

Avaliações - Selecione as abas abaixo para mudar a fonte das avaliações.