-
Winning Customer Centricity
- Putting Customers at the Heart of Your Business - One Day at a Time
- Narrado por: Denyse Drummond-Dunn
- Duração: 2 horas e 55 minutos
Falha ao colocar no Carrinho.
Tente novamente mais tarde
Falha ao adicionar à Lista de Desejos.
Tente novamente mais tarde
Falha ao remover da Lista de Desejos
Tente novamente mais tarde
Falha ao adicionar à Biblioteca
Tente outra vez
Falha ao seguir podcast
Tente outra vez
Falha ao parar de seguir podcast
Tente outra vez
Assine e ganhe 30% de desconto neste título
R$ 19,90 /mês
R$ 19,90/mês após o teste gratuito de 30 dias. Cancele a qualquer momento.
Curta mais de 100.000 títulos de forma ilimitada.
Ouça quando e onde quiser, mesmo sem conexão
Sem compromisso. Cancele grátis a qualquer momento.
Compre agora por R$ 21,99
Nenhum método de pagamento padrão foi selecionado.
Pedimos desculpas. Não podemos vender este produto com o método de pagamento selecionado
Pagar usando o cartão terminado em
Ao confirmar sua compra, você concorda com as Condições de Uso da Audible e a Política de Privacidade da Amazon. Impostos, quando aplicável. PRECISA SER AJUSTADO
Sinopse
Customer centricity isn't just a goal or buzzword; it's a make-or-break necessity for succeeding in business today. In fifty short chapters (one for each week of the year), this audiobook accompanies you on your journey to increased customer centricity.
Its unique approach enables you to strategically turn your organization into a customer-focused powerhouse, from the inside out. Winning Customer Centricity will show you how to:
Its unique approach enables you to strategically turn your organization into a customer-focused powerhouse, from the inside out. Winning Customer Centricity will show you how to:
- INTEGRATE customers into your company's very DNA, from strategy to infrastructure,
- CHOOSE and connect with the right customers and build long-term relationships.
- REINVENT your brand to ignite and maintain customer demand and loyalty... and a whole lot more!
Whether you're starting a new company, seeking to turn around one that's underperforming, or working to build upon a solid foundation, Winning Customer Centricity will help you to put your customers where they belong - at the very heart of your business!
©2015 C3Centricity (P)2015 C3Centricity
Resumo da Crítica
A must read for today's and tomorrow's marketeers.
-- Paul Polman, CEO Unilever
Her advice will do wonders for your company and your clients.
--Professor Dominique Turpin, President IMD
This book will give you some personal epiphanies on your journey to truly knowing who your customers are.
-- Martyn Etherington, CMO Mitel
A must read for organizations ready and willing to put the customer needs at the core of business decisions.
-- David Armano, Global Strategy Director, Edelman Digital
If you're in business today, Denyse's book is a must-have.
-- Anita Williams Weinberg, CEO VerbStudios
O que os ouvintes dizem sobre Winning Customer Centricity
Nota média dos ouvintes. Apenas ouvintes que tiverem escutado o título podem escrever avaliações.Avaliações - Selecione as abas abaixo para mudar a fonte das avaliações.
Nenhuma revisão disponível