Your Restaurant Audiolivro Por Adina Brunetti capa

Your Restaurant

Exceptional Customer Service

Amostra

Assine e ganhe 30% de desconto neste título

R$ 19,90 /mês

Teste grátis por 30 dias
R$ 19,90/mês após o teste gratuito de 30 dias. Cancele a qualquer momento.
Curta mais de 100.000 títulos de forma ilimitada.
Ouça quando e onde quiser, mesmo sem conexão
Sem compromisso. Cancele grátis a qualquer momento.

Your Restaurant

De: Adina Brunetti
Narrado por: Corinne LePage
Teste grátis por 30 dias

R$ 19,90/mês após o teste gratuito de 30 dias. Cancele a qualquer momento.

Compre agora por R$ 38,99

Compre agora por R$ 38,99

Confirmar a compra
Pagar usando o cartão terminado em
Ao confirmar sua compra, você concorda com as Condições de Uso da Audible e a Política de Privacidade da Amazon. Impostos, quando aplicável. PRECISA SER AJUSTADO
Cancelar

Sobre este áudio

In Your Restaurant: Exceptional Customer Service, award-winning entrepreneur and hospitality expert Adina Brunetti unveils the secrets to building a thriving restaurant through exceptional customer service. Drawing from her extensive experience as the founder of AB 27 Group and Adina Creative Food, Adina shares proven strategies for creating memorable dining experiences that turn first-time guests into your loyal customers.

This comprehensive guide covers:

  • Hospitality Fundamentals: Learn the principles of outstanding service and the six levels of customer satisfaction.
  • Service Standards & Training: Learn how to create systems to ensure consistent quality and empower staff with the skills and motivation to exceed expectations.
  • Conflict Resolution: Handle complaints with professionalism using the HEART formula and effective communication strategies.
  • Customer Loyalty & VIP Guests: Develop programs that foster loyalty and personalize service for high-value customers.
  • Online Reputation Management: Protect and enhance your brand image by responding to reviews and leveraging social media.

Full of tips, real-life examples, and expert insights, this book is a must for restaurateurs, managers, and hospitality professionals who want to elevate their service and grow their business.

Whether you're starting a new restaurant or improving an existing one, Your Restaurant: Exceptional Customer Service provides the tools and strategies to deliver unforgettable guest experiences and achieve long-term success.

©2021 Adina Brunetti (P)2021 Adina Brunetti
Desenvolvimento de Negócios e Empreendedorismo Marketing e Vendas

O que os ouvintes dizem sobre Your Restaurant

Nota média dos ouvintes. Apenas ouvintes que tiverem escutado o título podem escrever avaliações.

Avaliações - Selecione as abas abaixo para mudar a fonte das avaliações.