Does Promoting Research Actually Pay Off?
Falha ao colocar no Carrinho.
Tente novamente mais tarde
Falha ao adicionar à Lista de Desejos.
Tente novamente mais tarde
Falha ao remover da Lista de Desejos
Tente novamente mais tarde
Falha ao adicionar à Biblioteca
Tente outra vez
Falha ao seguir podcast
Tente outra vez
Falha ao parar de seguir podcast
Tente outra vez
-
Narrado por:
-
De:
Sobre este título
This month on Sustainability Matters, we discuss whether external research promotion has any tangible effects. Can external media attention translate into academic citations? Does choosing the “right” journal matter? And do we risk perverse outcomes from over-incentivising citations?
All this and more with Dr. Steffen Lemke and Dr. Isabella Peters, authors of “Path model of the interplay between the promotion and the received attention of research articles” along with Dr. Athanasios Mazarakis. This is a chapter in the book The Science-Media Interface, published by De Gruyter Brill.
Guests: Dr. Steffen Lemke and Dr. Isabella Peters
Host: Ramzi Nasir
Ainda não há avaliações